ΕΣΠΑ

Τα εργαλεία μας

Στόχος μας η δημιουργία μιας σύγχρονης εκπαιδευτικής μονάδας με ΚΕΝΤΡΟ το ΜΑΘΗΤΗ που θα φιλοξενεί & θα προωθεί τις πιο σύγχρονες τάσεις στην Ξενόγλωσση Εκπαίδευση

PHONICS

Εκμάθηση ανάγνωσης με φωνήματα

Τα παιδιά μαθαίνουν να διαβάζουν & να γράφουν εύκολα , γρήγορα & αποτελεσματικά μέσα από μια πολύ-αισθητηριακή μέθοδο που τους μαθαίνει να αναγνωρίζουν, να αναπαράγουν, να αποκωδικοποιούν και να συνδυάζουν τους ήχους των γραμμάτων συμμετέχοντας σε ποικίλες , διασκεδαστικές δραστηριότητες κατάλληλες για όλους τους μαθησιακούς τύπους

CLIL

Content & Language Integrated Learning= Διδασκαλία Γλώσσας & Περιεχομένου

Γλώσσα & περιεχόμενο είναι συνδεδεμένα. Η τάξη μεταμορφώνεται σε αυθεντικό επικοινωνιακό περιβάλλον Χρησιμοποιούμε τις Γλωσσικές μας Δεξιότητες ΤΩΡΑ !!! Περιορίζουμε την αποτυχία ! Γνωρίζουμε τον κόσμο ! ‘Μαθαίνω πώς να μαθαίνω’ Προετοιμαζόμαστε για τις ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΕΣ μας ΑΝΑΓΚΕΣ

PROJECT
based learning

Μάθηση με βάση συνθετικές εργασίες

Αποτελεί ένα διδακτικό μοντέλο που στοχεύει μεταξύ άλλων στην ανάπτυξη κρίσιμων δεξιοτήτων του 21ου αιώνα, όπως η συνεργασία, η επικοινωνία και η κριτική σκέψη.

Τα projects εντάσσονται στο Πρόγραμμα Σπουδών, συμβάλλουν στην κοινωνικοποίηση και στην αυτονομία των μαθητών και ενισχύουν την κριτική ικανότητα. Ειδικότερα, η χρήση Νέων Τεχνολογιών και η αξιοποίηση αυθεντικών πηγών κατά τη συλλογή πληροφοριών, αυξάνει το ενδιαφέρον των μαθητών και οδηγεί σε αποτελεσματικότερη μάθηση .

Τέλος οι μαθητές αναπτύσσουν τις επικοινωνιακές τους δεξιότητες καθώς μαθαίνουν να ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΟΥΝ, να ΔΙΑΧΕΙΡΙΖΟΝΤΑΙ το χρόνο τους, να ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΟΝΤΑΙ, να ΑΞΙΟΛΟΓΟΥΝ & να ΑΞΙΟΛΟΓΟΥΝΤΑΙ

EXPERIENTIAL
LEARNING

Βιωματική Μάθηση

Η βιωματική μάθηση δίνει έμφαση στο σημαντικό ρόλο που παίζει η εμπειρία στη διαδικασία της μάθησης, καθώς και στους δεσμούς μεταξύ της σχολικής τάξης, της καθημερινής ζωής των μαθητών και της κοινωνικής πραγματικότητας. Οι μαθητές βρίσκουν νόημα σε όσα μαθαίνουν και κάνουν συνδέσεις ανάμεσα στις γνώσεις και τις εμπειρίες που αποκτούν. Μαθαίνουν μέσω μιας διδασκαλίας που προσαρμόζεται στις ανάγκες, τα ενδιαφέροντα και τα βιώματα τους. Αναπτύσσουν τις ικανότητες της επίλυσης προβλημάτων και της κριτικής σκέψης, μέσω δραστηριοτήτων που αυξάνουν σταδιακά σε δυσκολία. Μαθαίνουν να συνεργάζονται & να αναπτύσουν την αυτοεκτίμηση, τον αυτοσεβασμό & την υπευθυνότητα .

Βεζεργιαννίδου Φροντιστήρια Ξένων Γλωσσών στην Θεσσαλονίκη

E-learning

Ηλεκτρονική Μάθηση

Interactive classroom material/ Διαδραστικό περιβάλλον τάξης. Pupil’s Multi-ROM ( Pupil’s CD/DVD)

ieBOOK : προσωπική μελέτη στο σπίτι με ευχάριστο & αποτελεσματικό τρόπο ( βοηθάει τους μαθητές να κάνουν ‘δημιουργική επανάληψη – dictation, reading, vocabulary , games, videos, quizzes, stories etc)

Η δική μας ΨΗΦΙΑΚΗ ΤΑΞΗ : EDMODO ( Βαθμολογίες, hw, blogs, motivation, communication with students & parents, quizzes )

HOME SCHOOL LINK

Σύνδεση του σχολείου με την οικογένεια

Θέλουμε την οικογένεια συμμέτοχη στην εκπαιδευτική διαδικασία όχι με τον ‘παραδοσιακό’, χρονοβόρο και ξεπερασμένο τρόπο του ελέγχου των καθηκόντων του μαθητή αλλά ουσιαστικά και ευχάριστα. Μέσα από κοινά projects, συνεχείς ενημερώσεις και δράσεις του σχολείου, οι γονείς ενημερώνονται , συμμετέχουν και παίζουν καθοριστικό ρόλο στην αυτοεκτίμηση , την αυτοπεποίθηση και την πρόοδο των παιδιών τους.

PEER
TEACHING

Διδαδκαλία μεταξύ ομοτίμων

Είναι μια μέθοδος διδασκαλίας σύμφωνα με την οποία μαθητές ‘διδάσκουν’άλλους μαθητές ακολουθώντας ένα καλά οργανωμένο και συντονισμένο πλάνο από τους δασκάλους τους.

Κάθε άτομο έχει ένα συγκεκριμένο ρόλο με τις σχετικές εργασίες. Οι μαθητές χωρίζονται σε ομάδες. Ο καθηγητής, βοηθάει στη διδασκαλία όταν θεωρεί απαραίτητη την επέμβαση του έτσι ώστε να υπάρχει η ασφαλής γνώση και να μην παραποιούνται ή ακόμα και να δίνονται εσφαλμένες γνώσεις.

Οι μαθητές αναπτύσσουν υπευθυνότητα , επιχειρηματολογία και κριτική σκέψη , την αυτοπεποίθηση και τις διαπροσωπικές τους ικανότητες. Επίσης ενισχύεται η ευγενής άμιλλα , η συντροφικότητα και η ομαδικότητα , η δυνατότητα για καλύτερη διαχείριση χρόνου και πληροφοριών και ως αποτέλεσμα η καλύτερη εκμάθηση της ξένης γλώσσας

LITERATURE

Λογοτεχνία

Η λογοτεχνία αποτελεί απαραίτητο όργανο στη διδασκαλία της ξένης γλώσσας, για λόγους γλωσσικούς αλλά και γιατί εμπλέκει το μαθητή με ζητήματα προσωπικής ανάπτυξης και πολιτισμικής συνειδητοποίησης.

Εντάσσουμε στα τμήματά μας λογοτεχνικά κείμενα από την πρώτη χρονιά γιατί είναι ένα είδος αυθεντικού λόγου που δίνει την ευκαιρία στο μαθητή με όχημα τη φαντασία να γνωρίσει σε βάθος την ξένη γλώσσα με ένα ευχάριστο και δημιουργικό τρόπο.

Επίσης ενθαρρύνουμε τη λογοτεχνία μέσα από ψηφιακά μέσα και οργανώνουμε ειδικά σχεδιασμένα μαθήματα για το σκοπό αυτό

CALL

Computer-assisted Language Learning =
ΕΚΜΑΘΗΣΗ ΓΛΩΣΣΑΣ ΜΕ ΤΗΝ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ

Χρησιμοποιούμε καινοτόμες μεθόδους για την ανάδειξη των ικανοτήτων των μαθητών μας. Η χρήση ψηφιακών μέσων συντελεί στη γρήγορη και στοχευμένη εκμάθηση της ξένης γλώσσας, ενισχύει τις τεχνικές και δεξιότητες παρουσίασης, αξιολόγησης , διαχείρισης διδακτικού υλικού, λύσης προβλημάτων και αναπτύσει την κριτική σκέψη και την οργάνωση μελέτης.

Τα εκπαιδευτικά εργαλεία συμβάλλουν στην κοινωνικοποίηση και στην αυτονομία των μαθητών και ενισχύουν την κριτική ικανότητα!

Επικοινώνησε μαζί μας
Έχεις ερωτήσεις ή χρειάζεσαι επιπλέον πληροφορίες σχετικά με τις υπηρεσίες ή τα εκπαιδευτικά προγράμματά μας? Κάλεσε μας στο